Kto si napiekol, má koláč. My máme STRIEBORNÝ.
Hovorí sa, že bez práce nie sú koláče. My sme napiekli poriadne, a tak sme si odniesli rovno striebro. Presne to sa nám podarilo na tohtoročných Digital PIE2025, kde sme získali strieborný PIE v kategórii Selfpromo Performance za našu minuloročnú kampaň „Takmer polmiliónový TikTok“.
Keď TikTok oznámil oficiálny štart reklám na Slovensku od 1. augusta 2024, vedeli sme, že máme v rukách výnimočnú biznisovú príležitosť. Boli sme pripravení – a preto sme mohli konať rýchlo, strategicky a s chuťou robiť veci, ktoré majú zmysel. Kampaňou sme do agentúry priniesli potenciál tržieb vo výške 500 000 €, organická návštevnosť nášho webu počas kampane narástla o 250 %, a získali sme 560 dopytov od firiem, ktoré chceli rozbehnúť TikTok reklamu.
Záujem bol taký veľký, že sme museli prijať nového človeka výlučne na zákaznícky servis pre túto oblasť. Nie preto, že by sme nevládali, ale preto, že sme to nechceli robiť na pol plynu. Chceli sme, aby mal každý záujemca o TikTok Ads pocit, že sme tu na 100 % preňho – a to je niečo, na čom si v Groow-e zakladáme.
Táto kampaň nebola len o číslach. Bola dôkazom, že značky chcú skúšať nové veci, že ich zaujíma, čo sa deje na najnovších platformách, a že ak im niekto podá pomocnú ruku, neboja sa urobiť krok vpred. My sme túto ruku podali – a späť sa nám vrátila dôvera a celková osveta značky GROOW.
Taktiež kampaň Prepoisti sa 2024 pre Dôveru získala Shortlist v kategórii Out of the box Performance. Tú sme postavili na inovácii, edukácii a presnom cielení v náročných podmienkach. Aj napriek strate benefitov a prepadu dát po zavedení Google consentu sme dokázali zabodovať, kde TikTok a Bing prekvapili svojim výkonom ako komunikačného kanála. Výsledkom bolo CPA 49,01 € s DPH a 3700 nových prihlášok za posledný mesiac.

A ak by to nestačilo, tento týždeň sa niesol aj v duchu radosti z mladej krvi. V súťaži Young Lions Slovakia 2025 sa naše šikovné levičatá, Daniela Štalmachová a Gabriela Brezániová, prebojovali na shortlist v kategórii Médiá. Konkurencia bola silná, zadanie náročné, ale oni sa nevzdali a ukázali, že na to majú. Pre niekoho to môže byť len shortlist – pre nás je to začiatok. A veríme, že budúci rok to dotiahnu ešte ďalej.
Takže áno – bol to týždeň plný práce, radosti, úspechov, nových výziev a áno, aj toho symbolického koláča. A keď už vieme, ako chutí, určite si ho napečieme znova.